Menu
Sepetim
Tüm Siparişlerde Kargo Ücretsiz Keşfedin!

Sıkça Sorulan Sorular

Hayır, hesabınızın olması şart değildir. Hesap oluşturmadan ''Misafir Olarak Kontrol Et'' butonuna tıklayarak sipariş verebilirsiniz. Ancak, ilgili siparişlerin durumunu kontrol etmek, her sevkiyatı takip etmek, sonraki siparişleri hızlandırmak ve üyelerimize özel indirimlerden yararlanmak için bir hesaba ihtiyacınız vardır.

Ürünlerin müşterilerimize mümkün olan en kısa sürede teslim edilmesini sağlamaya çok odaklandık. Siparişleriniz verildiği tarihten itibaren 1-2 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Siparişleriniz en hızlı ve güvenli şekilde size ulaştırılacaktır.

Beğendiğiniz ürün veya ürünleri ''Sepete Ekle'' butonuna basarak alışveriş sepetinize ekleyin. İstediğiniz ürünleri seçtikten sonra ''Sepeti Görüntüle'' butonuna tıklayın ve ardından ''Ödeme Yap'' butonuna tıklayarak siparişinizi tamamlayın. Teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurup sipariş özetinizi gördükten sonra “Sipariş Ver” butonuna tıklayarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

“Nasıl Ölçülür” butonuna tıklayarak düz ve güzel bir ölçünün nasıl yapıldığını ve ölçü alırken püf noktalarını izleyebilirsiniz. Hala sorularınız varsa, “Yardıma İhtiyacım Var/Sorularım Var” butonuna tıklayarak bizimle iletişime geçerseniz size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

Siparişleriniz verildiği tarihten itibaren 1-2 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Siparişleriniz en hızlı ve güvenli şekilde size ulaştırılacaktır.

Başarılı bir teslimat için ödeme sırasında cep telefonu numaranızı bırakmanızı öneririz. Hatalı bir telefon numarasının neden olduğu başarısız teslimat telafi edilmeyecektir. 

"Hesabım" sayfasında "Siparişlerim" başlığı altındaki "Sipariş Durumu" butonuna tıklayarak siparişinizin nerede ve hangi aşamada olduğunu görebilirsiniz. Kargo takip numaranız oluştuysa menüde bulunan "Sipariş Takip" butonuna tıklayıp takip numaranızı girerek siparişinizi takip edebilirsiniz.

Lütfen bizimle destek@stilpix.com.tr adresinden yada telefon hatlarımızdan iletişime geçin. Bir öğe eksikse, mümkün olan en hızlı sürede size ayrı olarak göndeririz.

Siparişleriniz online olarak bize ulaşır ve sipariş oluşturma aşamasında ödeme işlemleriniz otomatik olarak yapılır. Ödeme koşulları değiştirilemediğinden siparişinize daha sonra ürün eklemeniz mümkün değildir. Ancak mevcut siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir veya satın almak istediğiniz diğer ürünü ayrıca sipariş verebilirsiniz.

Böyle bir durumda lütfen destek@stilpix.com.tr e-posta adresimiz veya telefon hattımızdan bize ulaşın. Yazılım departmanımız sorunu en kısa sürede çözmeye çalışacaktır.

Siparişiniz onaylandıktan sonra sistem size bir sipariş numarası bildirecektir. Bu numara size sistem tarafından bildirilmemiş ise ana sayfamızda yer alan "Hesabım" / "Siparişlerim" sekmesinden mevcut siparişinizin olup olmadığını kontrol ediniz. Siparişinize ulaşamıyorsanız kredi kartınızdan çekim yapılıp yapılmadığını kontrol etmenizi öneririz; çünkü sistem bazen bankalarla olan kısa süreli bağlantı sorunlarından dolayı siparişinizi oluşturamayabilir. Böyle bir durumda lütfen bize destek@stilpix.com.tr e-mail adresinden yada telefon hatlarımızdan haber veriniz. İşlemleriniz finans departmanımız tarafından kontrol edilerek ödemeniz kredi kartınıza iade edilecektir.

Satın aldığınız ürün yada ürünlerinizi, kullanılmamış, etiketleri çıkartılmamış, iade formu doldurulmuş ve e-Arşiv fatura çıktısıyla birlikte olması koşuluyla teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde değişim ve iade işlemi için geri gönderebilirsiniz. İade ve değişim formuna bu linkten ulaşabilirsiniz. İade ve değişim sürecinde kargo bedeli iade edilmez siparişinizin tutarı iade edilir. Havale ile yapılan ödemelerde iade yoktur ve değişim tüm ödeme tiplerinde mevcuttur. Siparişinize uygulanan kampanya indirimi mevcut ise indirim tutarı siparişinizden düşülerek iade işlemi sağlanır.


Etiketi koparılmış, kullanılmış, tekrar satışa sunulamayacak şekilde zarar görmüş ürünlerin değişim ve iade işlemi gerçekleştirilmemektedir.

Yönetmeliğe göre; İade ve değişim sürecinde depomuza gönderilen ürünleriniz gönderici ödemeli olarak gönderilmelidir, karşı ödemeli olarak gönderilen kargolar kabul edilememektedir.

Şifrenizi unutmanız durumunda “Üye Giriş” sayfasında yer alan “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayabilirsiniz.

Hesabınıza ait e-posta adresini yazdıktan sonra güvenlik kutucuğunu doldurarak tekrar şifre talebinde bulunabilirsiniz.

WhatsApp destek hattımız ile iletişime geçerek e-posta adresiniz ile birlikte “Şifremi Unuttum” yazmanız gerekmektedir. Destek hattımız kimlik bilgilerinizi doğruladıktan sonra size geçici şifrenizi tanımlayacaktır, üye girişi yaptıktan sonra şifrenizi değiştirmeniz gerekir.